Achtung: diese Seite wird nur zu Testzwecken betrieben. Hier gelangen Sie zur Madipedia-Website: https://madipedia.de

CIEAEM 63 - Facilitating access and participation: Mathematical practices inside and outside the classroom: Unterschied zwischen den Versionen

Aus dev_madipedia
Zur Navigation springen Zur Suche springen
[unmarkierte Version][gesichtete Version]
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 10: Zeile 10:
| url = http://www.mathforlive.net/CIEAEM63.php                                            <!-- Webseite der Konferenz, inklusive http:// -->
| url = http://www.mathforlive.net/CIEAEM63.php                                            <!-- Webseite der Konferenz, inklusive http:// -->
| jahr = 2011                                            <!-- Jahr, in dem die Konferenz stattfand/stattfindet -->
| jahr = 2011                                            <!-- Jahr, in dem die Konferenz stattfand/stattfindet -->
| monat = Juli
| beginn = 24.07.2011                                      <!-- Erster Tag der Konferenz, z.B. 13.8.2009 -->
| beginn = 24.07.2011                                      <!-- Erster Tag der Konferenz, z.B. 13.8.2009 -->
| ende = 29.07.2011                                        <!-- Letzter Tag der Konferenz, z.B. 15.8.2009 -->
| ende = 29.07.2011                                        <!-- Letzter Tag der Konferenz, z.B. 15.8.2009 -->

Version vom 9. Dezember 2013, 16:35 Uhr



Konferenz: CIEAEM 63 - Facilitating access and participation: Mathematical practices inside and outside the classroom . Barcelona, Spanien. Internet: CIEAEM 63 - Facilitating access and participation: Mathematical practices inside and outside the classroom

Termin: 24.07.2011 - 29.07.2011 Juli 2011


Kurzbeschreibung

The Commission for the Study and Improvement of Mathematics Teaching (CIEAEM) analyses the actual conditions and the possibilities for the development of mathematics education in order to improve the quality of teaching mathematics. Since its foundation in 1950, the annual conferences are the essential means for realizing this goal. These conferences are characterized by exchange and discussion of the research work and its realisation in practice and by the dialogue between researchers and educators in all domains of practice. We hope the conference papers, deliberations and proceedings would provide a framework for better understanding about mathematics education.

Themen

Programmkomitee

Hauptvorträge

Veröffentlichungen

Konferenzbericht