Boris Girnat/Publikationen: Unterschied zwischen den Versionen

K
keine Bearbeitungszusammenfassung
[gesichtete Version][gesichtete Version]
KKeine Bearbeitungszusammenfassung
KKeine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 7: Zeile 7:
*Girnat, B. (2011): Ontological Beliefs and Their Impact on Teaching Elementary Geometry. In: PNA, 5(2).
*Girnat, B. (2011): Ontological Beliefs and Their Impact on Teaching Elementary Geometry. In: PNA, 5(2).
===Beiträge in Tagungsbänden mit Review-Verfahren===
===Beiträge in Tagungsbänden mit Review-Verfahren===
*Maffia, A., Jens Oliver Krummenauer, J. O., und Girnat, B. (2021): Methodological Approaches in Research on Affect in Mathematics Education. In: C. Andrà, D. Brunetto und F. Martignone (Hrsg.): Theorizing and Measuring Affect in Mathematics Teaching and Learning. Springer, Cham, S. 51 – 60. (DOI: 10.1007/978-3-030-50526-4_5)
*Maffia, A., Krummenauer, J. O., und Girnat, B. (2021): Methodological Approaches in Research on Affect in Mathematics Education. In: C. Andrà, D. Brunetto und F. Martignone (Hrsg.): Theorizing and Measuring Affect in Mathematics Teaching and Learning. Springer, Cham, S. 51 – 60. (DOI: 10.1007/978-3-030-50526-4_5)
*Girnat, B. (2021): Inventing Scales for a Multidimensional Model of Mathematics Self-Efficacy to Analyse First-Year Students’ Mathematical Self-Assessment, Performance, and Beliefs Change. In: C. Andrà, D. Brunetto und F. Martignone (Hrsg.): Theorizing and Measuring Affect in Mathematics Teaching and Learning. Springer, Cham, S. 177 – 187. (DOI: 10.1007/978-3-030-50526-4_18)
*Girnat, B. (2021): Inventing Scales for a Multidimensional Model of Mathematics Self-Efficacy to Analyse First-Year Students’ Mathematical Self-Assessment, Performance, and Beliefs Change. In: C. Andrà, D. Brunetto und F. Martignone (Hrsg.): Theorizing and Measuring Affect in Mathematics Teaching and Learning. Springer, Cham, S. 177 – 187. (DOI: 10.1007/978-3-030-50526-4_18)
*Girnat, B. (2020): Extending PISA’s Mathematics Self-Efficacy Scale to a Multidimensional Measurement Model: Results of a Swiss National Large-Scale Assessment. In: M. Inprasitha, N. Changsri und N. Boonsena: Interim Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (S. 199 – 207). Khon Kaen, Thailand: PME.
*Girnat, B. (2020): Extending PISA’s Mathematics Self-Efficacy Scale to a Multidimensional Measurement Model: Results of a Swiss National Large-Scale Assessment. In: M. Inprasitha, N. Changsri und N. Boonsena: Interim Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (S. 199 – 207). Khon Kaen, Thailand: PME.
84

Bearbeitungen