Ana Kuzle/Publikationen: Unterschied zwischen den Versionen

[gesichtete Version][gesichtete Version]
Zeile 8: Zeile 8:
* [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Nature of metacognition in a dynamic geometry environment. ''LUMAT – Research and Practice in Math, Science and Technology Education, 3''(5), 627–646.
* [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Nature of metacognition in a dynamic geometry environment. ''LUMAT – Research and Practice in Math, Science and Technology Education, 3''(5), 627–646.
* [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Problem solving as an instructional method: The use of open problems in technology problem solving instruction.  ''LUMAT – Research and Practice in Math, Science and Technology Education, 3''(1), 69–86.
* [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Problem solving as an instructional method: The use of open problems in technology problem solving instruction.  ''LUMAT – Research and Practice in Math, Science and Technology Education, 3''(1), 69–86.
* [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]], & [[[[Rolf Biehler|Biehler, R.]]|Biehler, R.]] (2015). Examining mathematics mentor teachers’ practices in professional development courses on teaching data analysis: implications for mentor teachers’ programs. ''ZDM Mathematics Education, 47''(1),39–51''.'' doi: 10.1007/s11858-014-0663-2
* [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]], & [[Rolf Biehler|Biehler, R.]] (2015). Examining mathematics mentor teachers’ practices in professional development courses on teaching data analysis: implications for mentor teachers’ programs. ''ZDM Mathematics Education, 47''(1),39–51''.'' doi: 10.1007/s11858-014-0663-2
* [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Wesen der Problemlöseprozesse beim Technologieeinsatz am Beispiel dynamischer Geometrie Software: Effekte mittels, von und durch digitale Medien. In A. Kuzle & B. Rott (Hrsg.), ''Problemlösen gestalten und beforschen. Tagungsband der Herbsttagung des GDM-Arbeitskreises Problemlösen in Münster 2014'' (S. 59–74). ''Ars Inveniendi et Dejudicandi 4.'' Münster: WTM-Verlag.
* [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Wesen der Problemlöseprozesse beim Technologieeinsatz am Beispiel dynamischer Geometrie Software: Effekte mittels, von und durch digitale Medien. In A. Kuzle & B. Rott (Hrsg.), ''Problemlösen gestalten und beforschen. Tagungsband der Herbsttagung des GDM-Arbeitskreises Problemlösen in Münster 2014'' (S. 59–74). ''Ars Inveniendi et Dejudicandi 4.'' Münster: WTM-Verlag.
* [[Christian Dohrmann|Dohrmann, C.]], & [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Winkel in der Sekundarstufe I – Schülervorstellungen erforschen. In M. Ludwig, A. Filler, & A. Lambert (Hrsg.), ''Geometrie zwischen Grundbegriffen und Grundvorstellungen. Jubiläumsband des Arbeitskreises Geometrie in der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik''  (S. 62–76)''.'' Wiesbaden: Springer Verlag.
* [[Christian Dohrmann|Dohrmann, C.]], & [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Winkel in der Sekundarstufe I – Schülervorstellungen erforschen. In M. Ludwig, A. Filler, & A. Lambert (Hrsg.), ''Geometrie zwischen Grundbegriffen und Grundvorstellungen. Jubiläumsband des Arbeitskreises Geometrie in der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik''  (S. 62–76)''.'' Wiesbaden: Springer Verlag.