Ana Kuzle: Unterschied zwischen den Versionen

14 Bytes hinzugefügt ,  2. Juli 2016
[gesichtete Version][gesichtete Version]
Keine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 38: Zeile 38:


== Veröffentlichungen ==
== Veröffentlichungen ==
* Kuzle, A. (angenommen, erscheint 2016). Modeling children’s metacognition during mathematical problem solving (Research Report). PME 40. Szeged, Hungary.  
* [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (angenommen, erscheint 2016). Modeling children’s metacognition during mathematical problem solving (Research Report). PME 40. Szeged, Hungary.  
* Kuzle, A. (2016, Online First). Delving into the nature of problem solving processes in a dynamic geometry environment: Different technological effects on cognitive processing. ''Technology, Knowledge and Learning, ()'', 1–28. doi: 10.1007/s10758-016-9284-x  
* Kuzle, A. (2016, Online First). Delving into the nature of problem solving processes in a dynamic geometry environment: Different technological effects on cognitive processing. ''Technology, Knowledge and Learning, ()'', 1–28. doi: 10.1007/s10758-016-9284-x  
* Kuzle, A., & Bruder, R. (Hrsg.) (2016). Problem lösen lernen in der Geometrie. ''mathematik lehren, 196''.  
* Kuzle, A., & Bruder, R. (Hrsg.) (2016). Problem lösen lernen in der Geometrie. ''mathematik lehren, 196''.