6.756
Bearbeitungen
Achtung: diese Seite wird nur zu Testzwecken betrieben. Hier gelangen Sie zur Madipedia-Website: https://madipedia.de
[gesichtete Version] | [gesichtete Version] |
(Die Seite wurde neu angelegt: „<!-- Bitte für alle Konferenzen die Vorlage "conf" verwenden --> <!-- Weitere Ergänzungen können im Freitext vorgenommen werden --> {{ conf | name = 18th …“) |
|||
Zeile 77: | Zeile 77: | ||
== Hauptvorträge == | == Hauptvorträge == | ||
<!-- Auflistung der Hauptvorträge mit Titel --> | <!-- Auflistung der Hauptvorträge mit Titel --> | ||
===Invited Papers=== | |||
*Weng Kin Ho, Exact Real Calculator for Everyone | |||
*Deane Arganbright, Exploring Metric Spaces Visually with Excel | |||
*Wei-Chi Yang, Discovering More Mathematics and Applications by Integrating CAS with 3D DGS | |||
*Inder K. Rana, ICT (I see it) in Math Education | |||
*Hee-chan Lew, Seo-Young Jeong, Key factors for Successful Integration of Technology into the Classroom: Textbooks and Teachers | |||
*Shailesh Shirali, Case Studies in Experimental Mathematics | |||
*Padmanabhan Seshaiyer, Byong Kwon and Thomas Stephens, Technology Enhanced Problem Based Learning with Applications to Real-World Problems | |||
*Jonaki B Ghosh, Developing Students’ Mathematical Thinking Through Technology | |||
*Wenwu Chang, Exploring Space Filling Origami | |||
== Veröffentlichungen == | == Veröffentlichungen == |