26
Bearbeitungen
Achtung: diese Seite wird nur zu Testzwecken betrieben. Hier gelangen Sie zur Madipedia-Website: https://madipedia.de
[unmarkierte Version] | [gesichtete Version] |
(Ergänzung von Publikationen) |
KKeine Bearbeitungszusammenfassung |
||
Zeile 25: | Zeile 25: | ||
== Veröffentlichungen == | == Veröffentlichungen == | ||
* [Christina M. Krause|Krause, C. M.]] (angenommen). What you see is what you get? – Sign language in the mathematics classroom. Eingereicht beim Journal for Research in Mathematics Education. | * [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]] (angenommen). What you see is what you get? – Sign language in the mathematics classroom. Eingereicht beim Journal for Research in Mathematics Education. | ||
* [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]] (2018). Embodied Geometry: Signs and gestures used in the deaf mathematics classroom – the case of symmetry. In R. Hunter, M. Civil, B. Herbel-Eisenmann, N. Planas, D. Wagner (Hrsg.), Mathematical discourse that breaks barriers and creates space for marginalized learners (S. 171-193). Rotterdam, Netherlands: Sense. | * [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]] (2018). Embodied Geometry: Signs and gestures used in the deaf mathematics classroom – the case of symmetry. In R. Hunter, M. Civil, B. Herbel-Eisenmann, N. Planas, D. Wagner (Hrsg.), Mathematical discourse that breaks barriers and creates space for marginalized learners (S. 171-193). Rotterdam, Netherlands: Sense. |
Bearbeitungen