2.341
Bearbeitungen
Achtung: diese Seite wird nur zu Testzwecken betrieben. Hier gelangen Sie zur Madipedia-Website: https://madipedia.de
[gesichtete Version] | [gesichtete Version] |
Keine Bearbeitungszusammenfassung |
KKeine Bearbeitungszusammenfassung |
||
Zeile 9: | Zeile 9: | ||
* [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Problem solving as an instructional method: The use of open problems in technology problem solving instruction. ''LUMAT – Research and Practice in Math, Science and Technology Education, 3''(1), 69–86. | * [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Problem solving as an instructional method: The use of open problems in technology problem solving instruction. ''LUMAT – Research and Practice in Math, Science and Technology Education, 3''(1), 69–86. | ||
* [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]], & [[Rolf Biehler|Biehler, R.]] (2015). Examining mathematics mentor teachers’ practices in professional development courses on teaching data analysis: implications for mentor teachers’ programs. ''ZDM Mathematics Education, 47''(1),39–51''.'' doi: 10.1007/s11858-014-0663-2 | * [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]], & [[Rolf Biehler|Biehler, R.]] (2015). Examining mathematics mentor teachers’ practices in professional development courses on teaching data analysis: implications for mentor teachers’ programs. ''ZDM Mathematics Education, 47''(1),39–51''.'' doi: 10.1007/s11858-014-0663-2 | ||
* [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Wesen der Problemlöseprozesse beim Technologieeinsatz am Beispiel dynamischer Geometrie Software: Effekte mittels, von und durch digitale Medien. In A. Kuzle & B. Rott (Hrsg.), ''Problemlösen gestalten und beforschen. Tagungsband der Herbsttagung des GDM-Arbeitskreises Problemlösen in Münster 2014'' (S. 59–74). ''Ars Inveniendi et Dejudicandi 4.'' Münster: WTM-Verlag. | * [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Wesen der Problemlöseprozesse beim Technologieeinsatz am Beispiel dynamischer Geometrie Software: Effekte mittels, von und durch digitale Medien. In A. Kuzle & [[Benjamin Rott|B. Rott]] (Hrsg.), ''Problemlösen gestalten und beforschen. Tagungsband der Herbsttagung des GDM-Arbeitskreises Problemlösen in Münster 2014'' (S. 59–74). ''Ars Inveniendi et Dejudicandi 4.'' Münster: WTM-Verlag. | ||
* [[Christian Dohrmann|Dohrmann, C.]], & [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Winkel in der Sekundarstufe I – Schülervorstellungen erforschen. In M. Ludwig, A. Filler, & A. Lambert (Hrsg.), ''Geometrie zwischen Grundbegriffen und Grundvorstellungen. Jubiläumsband des Arbeitskreises Geometrie in der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik'' (S. 62–76)''.'' Wiesbaden: Springer Verlag. | * [[Christian Dohrmann|Dohrmann, C.]], & [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Winkel in der Sekundarstufe I – Schülervorstellungen erforschen. In M. Ludwig, A. Filler, & A. Lambert (Hrsg.), ''Geometrie zwischen Grundbegriffen und Grundvorstellungen. Jubiläumsband des Arbeitskreises Geometrie in der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik'' (S. 62–76)''.'' Wiesbaden: Springer Verlag. | ||
* [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]], & [[Christian Dohrmann|Dohrmann, C.]] (2014). Unpacking children’s angle “Grundvorstellungen”: The case of distance Grundvorstellung of 1° angle. In P. Liljedahl, C. Nicol, S. Oesterkle, & D. Allan (Hrsg.), ''Proceedings of the 38th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education and the 36th Conference of the North American Chapter of the Psychology of Mathematics Education'' (Vol. 2, S. 409–416). Vancouver, Canada: PME. | * [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]], & [[Christian Dohrmann|Dohrmann, C.]] (2014). Unpacking children’s angle “Grundvorstellungen”: The case of distance Grundvorstellung of 1° angle. In P. Liljedahl, C. Nicol, S. Oesterkle, & D. Allan (Hrsg.), ''Proceedings of the 38th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education and the 36th Conference of the North American Chapter of the Psychology of Mathematics Education'' (Vol. 2, S. 409–416). Vancouver, Canada: PME. |