2.341
Bearbeitungen
Achtung: diese Seite wird nur zu Testzwecken betrieben. Hier gelangen Sie zur Madipedia-Website: https://madipedia.de
[gesichtete Version] | [gesichtete Version] |
KKeine Bearbeitungszusammenfassung |
KKeine Bearbeitungszusammenfassung |
||
Zeile 15: | Zeile 15: | ||
Erscheint in: F. Caluori, [[Helmut Linneweber-Lammerskitten|H. Linneweber-Lammerskitten]] & [[Christine Streit|C. Streit]] (Hrsg.): Beiträge zum Mathematikunterricht 2015. Münster: WTM. | Erscheint in: F. Caluori, [[Helmut Linneweber-Lammerskitten|H. Linneweber-Lammerskitten]] & [[Christine Streit|C. Streit]] (Hrsg.): Beiträge zum Mathematikunterricht 2015. Münster: WTM. | ||
[[Inga Niedermeyer|Niedermeyer, I.]], Jordan, A-K., Heinze, A., Grüßing, M., von Seeler, T. & Rogalski, K. (2015): Evaluation of a support program for at-risk students in arithmetic in first and second grade: The role of teachers' qualification. In: Beswick, K., Muir, T. & Wells, J. (Hrsg.): Proceedings of the 39th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. PME (S. 242). | [[Inga Niedermeyer|Niedermeyer, I.]], Jordan, A-K., Heinze, A., Grüßing, M., von Seeler, T. & Rogalski, K. (2015): Evaluation of a support program for at-risk students in arithmetic in first and second grade: The role of teachers' qualification. In: Beswick, K., Muir, T. & Wells, J. (Hrsg.): Proceedings of the [[PME 39|39th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education]]. PME (S. 242). | ||
[[Inga Niedermeyer|Niedermeyer, I.]] & Ruwisch, S. (2014): The influence of symmetric objects on spatial perspective-taking: An interview-study with young elementary school children. In: Liljedahl, P., Oesterle, S., Nicol, C. & Allan, D. (Hrsg.): Proceedings of the 38th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. PME (S. 306-313). | [[Inga Niedermeyer|Niedermeyer, I.]] & Ruwisch, S. (2014): The influence of symmetric objects on spatial perspective-taking: An interview-study with young elementary school children. In: Liljedahl, P., Oesterle, S., Nicol, C. & Allan, D. (Hrsg.): Proceedings of the [[PME 38|38th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education]]. PME (S. 306-313). | ||
[[Inga Niedermeyer|Niedermeyer, I.]] & Ruwisch, S. (2013): Symmetry in spatial perspective tasks: An interview study at the beginning of first grade. In: Lindmeier, A. & Heinze, A. (Hrsg.): "Mathematics learning across the life span": Proceedings of the 37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. PME (S. 134). | [[Inga Niedermeyer|Niedermeyer, I.]] & Ruwisch, S. (2013): Symmetry in spatial perspective tasks: An interview study at the beginning of first grade. In: [[Anke Lindmeier|Lindmeier, A.]] & Heinze, A. (Hrsg.): "Mathematics learning across the life span": Proceedings of the [[PME 37|37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education]]. PME (S. 134). | ||
[[Inga Niedermeyer|Niedermeyer, I.]] (2013): Begründungen von Schulanfängerinnen und Schulanfängern bei Aufgaben zur räumlichen Perspektivübernahme. In: Greefrath, G., Käpnick, F. & Stein, M. (Hrsg.): Beiträge zum Mathematikunterricht 2013. Münster: WTM (S. 700-703). ([http://hdl.handle.net/2003/32716 Link]) | [[Inga Niedermeyer|Niedermeyer, I.]] (2013): Begründungen von Schulanfängerinnen und Schulanfängern bei Aufgaben zur räumlichen Perspektivübernahme. In: Greefrath, G., Käpnick, F. & Stein, M. (Hrsg.): Beiträge zum Mathematikunterricht 2013. Münster: WTM (S. 700-703). ([http://hdl.handle.net/2003/32716 Link]) |