2.341
Bearbeitungen
Achtung: diese Seite wird nur zu Testzwecken betrieben. Hier gelangen Sie zur Madipedia-Website: https://madipedia.de
[gesichtete Version] | [gesichtete Version] |
(Die Seite wurde neu angelegt: „*Benz, C.: Numbers are actually not bad. Accepted paper for the Sixth Conference of European Research in Mathematics Education, 2009. *Benz, C.: Die Machmitwer…“) |
KKeine Bearbeitungszusammenfassung |
||
Zeile 1: | Zeile 1: | ||
*Benz, C.: Numbers are actually not bad. Accepted paper for the Sixth Conference of European Research in Mathematics Education, 2009. | *Benz, C.: Numbers are actually not bad. Accepted paper for the [[Sixth Conference of European Research in Mathematics Education]], 2009. | ||
*Benz, C.: Die Machmitwerkstatt MiniMa als Aus- und Fortbildungsmöglichkeit. In | *Benz, C.: Die Machmitwerkstatt MiniMa als Aus- und Fortbildungsmöglichkeit. In [[Beiträge zum Mathematikunterricht]] 2009 (Proc. [[Jahrestagung 2009 der GDM|43. Tagung für Didaktik der Mathematik]], März 2009 in Oldenburg). | ||
*Benz, C.: Children solving the task 71–69. In: J. Novotnà & H. Moraova. Proceedings of Symposium of Elementary Teaching 2009 – Development of Mathematical Understanding, Prag: Charles University, 72–81, 2009. | *Benz, C.: Children solving the task 71–69. In: J. Novotnà & H. Moraova. Proceedings of Symposium of Elementary Teaching 2009 – Development of Mathematical Understanding, Prag: Charles University, 72–81, 2009. | ||
*Benz, C.: Kindergarten Educators and Maths. In: M.M. F Pinto and T.F. Kawasaki (Eds.): Proceedings of the 34th Conference of the International Group for the Psychol- ogy of Mathematics Education, Vol. 2. Belo Horizonte, Brazil, PME (2010), 201–208. | *Benz, C.: Kindergarten Educators and Maths. In: M.M. F Pinto and T.F. Kawasaki (Eds.): Proceedings of the 34th Conference of the International Group for the Psychol- ogy of Mathematics Education, Vol. 2. Belo Horizonte, Brazil, PME (2010), 201–208. |