2.341
Bearbeitungen
Achtung: diese Seite wird nur zu Testzwecken betrieben. Hier gelangen Sie zur Madipedia-Website: https://madipedia.de
[gesichtete Version] | [gesichtete Version] |
KKeine Bearbeitungszusammenfassung |
KKeine Bearbeitungszusammenfassung |
||
Zeile 29: | Zeile 29: | ||
* Sabena, C., [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]], & Maffia, A. (2016). L'analisi semiotica in ottica multimodale: dalla costruzione di un quadro teorico al networking con altre teorie. Bericht für die italienische Tagung “XXXIII Seminario di Ricerca in Didattica della Matematica“, online unter http://www.airdm.org/doc/SemNaz2016_RELAZIONE.pdf (zuletzt aufgerufen am 31.01.2016) | * Sabena, C., [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]], & Maffia, A. (2016). L'analisi semiotica in ottica multimodale: dalla costruzione di un quadro teorico al networking con altre teorie. Bericht für die italienische Tagung “XXXIII Seminario di Ricerca in Didattica della Matematica“, online unter http://www.airdm.org/doc/SemNaz2016_RELAZIONE.pdf (zuletzt aufgerufen am 31.01.2016) | ||
* [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]] (2015, im Druck). Gestures as part of discourse in reasoning situations: Introducing two epistemic functions of gestures. In K. Krainer & N. Vondrová (Hrsg.), ''Proceedings of the 9th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education'' (CERME 9 in Prague 2015), Prague, CZ: ERME. | * [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]] (2015, im Druck). Gestures as part of discourse in reasoning situations: Introducing two epistemic functions of gestures. In K. Krainer & N. Vondrová (Hrsg.), ''Proceedings of the 9th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education'' ([[CERME 9]] in Prague 2015), Prague, CZ: ERME. | ||
* Bikner-Ahsbahs, A., Sabena, C., Arzarello, F. & [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]] (2014). Semiotic and theoretic control within and across conceptual frames. In C. Nicol, P. Liljedahl, S. Oesterle, & D. Allan (Hrsg.), ''Proceedings of the joint meeting of PME 38 and PME-NA 36. Vol. 2'' (S. 153-160). Vancouver, Canada: PME, online unter http://www.pmena.org/proceedings/PMENA%2036%20PME%2038%202014%20Proceedings%20Vol%202.pdf (zuletzt abgerufen am 1.11.2015) | *Bikner-Ahsbahs, A., Sabena, C., Arzarello, F. & [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]] (2014). Semiotic and theoretic control within and across conceptual frames. In C. Nicol, P. Liljedahl, S. Oesterle, & D. Allan (Hrsg.), ''Proceedings of the joint meeting of [[PME 38]] and PME-NA 36. Vol. 2'' (S. 153-160). Vancouver, Canada: PME, online unter http://www.pmena.org/proceedings/PMENA%2036%20PME%2038%202014%20Proceedings%20Vol%202.pdf (zuletzt abgerufen am 1.11.2015) | ||
* [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]] & [[Angelika Bikner-Ahsbahs|Bikner-Ahsbahs, A.]] (2012). Modes of sign use in epistemic processes. In T.-Y. Tso (Hrsg.), | * [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]] & [[Angelika Bikner-Ahsbahs|Bikner-Ahsbahs, A.]] (2012). Modes of sign use in epistemic processes. In T.-Y. Tso (Hrsg.), ''Proceedings of the [[PME 36|36th Conference of the International Group for the Psychology in Mathematics Education]], Vol. 3'' (S. 19 – 26), Taipei, Taiwan: PME. | ||
== Forschungsinteressen == | == Forschungsinteressen == |