2.341
Bearbeitungen
Achtung: diese Seite wird nur zu Testzwecken betrieben. Hier gelangen Sie zur Madipedia-Website: https://madipedia.de
[gesichtete Version] | [gesichtete Version] |
Uhlig (Diskussion | Beiträge) ({{dzlm}} Mitgliedschaft) |
KKeine Bearbeitungszusammenfassung |
||
Zeile 39: | Zeile 39: | ||
Eichler, A. & Erens, R. (2015a). Domain-specific belief systems of secondary mathematics teachers. In B. Pepin & B. Roesken -Winter(Hrsg.). From belief to dynamic affect systems in mathematics education. NY: Springer, S.179-200. | Eichler, A. & Erens, R. (2015a). Domain-specific belief systems of secondary mathematics teachers. In B. Pepin & B. Roesken -Winter(Hrsg.). From belief to dynamic affect systems in mathematics education. NY: Springer, S.179-200. | ||
Erens, R.(2015b). The use of technology in calculus classrooms – beliefs of high school teachers. In: Bernack-Schüler, C., Erens, R., Eichler, A., Leuders, T. (Hrsg). Views and beliefs in mathematics education, Springer Spektrum, S.133-145. | Erens, R.(2015b). The use of technology in calculus classrooms – beliefs of high school teachers. In: Bernack-Schüler, C., Erens, R., Eichler, A., [[Timo Leuders|Leuders, T.]] (Hrsg). Views and beliefs in mathematics education, Springer Spektrum, S.133-145. | ||
== Arbeitsgebiete == | == Arbeitsgebiete == |