29
Bearbeitungen
Achtung: diese Seite wird nur zu Testzwecken betrieben. Hier gelangen Sie zur Madipedia-Website: https://madipedia.de
[gesichtete Version] | [gesichtete Version] |
Mizzia (Diskussion | Beiträge) Markierung: visualeditor |
Mizzia (Diskussion | Beiträge) KKeine Bearbeitungszusammenfassung Markierung: visualeditor |
||
Zeile 32: | Zeile 32: | ||
* Mizzi, Angel, Choy, Ban Heng, & Lee, Mi Yeon (2016): Textbook signatures: An exploratory study of the notion of fractions in Germany, Singapore and South Korea. 13th International Congress on Mathematical Education. Hamburg, Germany. | * Mizzi, Angel, Choy, Ban Heng, & Lee, Mi Yeon (2016): Textbook signatures: An exploratory study of the notion of fractions in Germany, Singapore and South Korea. 13th International Congress on Mathematical Education. Hamburg, Germany. | ||
* Mizzi, Angel (2016): Spatial Metaphors: an empirical study of the use of metaphors to describe spatial-geometrical configurations. In: Csíkos, C., Rausch, A., & Szitányi, J. (Eds.) (2016). Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 3). Szeged, Hungary: PME, S. 307-314. | * Mizzi, Angel (2016): Spatial Metaphors: an empirical study of the use of metaphors to describe spatial-geometrical configurations. In: Csíkos, C., Rausch, A., & Szitányi, J. (Eds.) (2016). Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 3). Szeged, Hungary: PME, S. 307-314. | ||
* Mizzi, Angel (2017, | * Mizzi, Angel (2017, in Druck): On the nature of spatial metaphors: dimensions of spatial metaphors and their use among fifth graders. Proceedings of CERME 10. Dublin, Ireland. | ||
* Mizzi, Angel (2017, angenommen): Strategien von Lernenden zur Bewältigung räumlich-verbaler Anforderungen. Beiträge zum Mathematikunterricht 2017. Vorträge auf der 51. Tagung für Didaktik der Mathematik vom 27.02.2017 bis 03.03.2017 in Potsdam. | * Mizzi, Angel (2017, angenommen): Strategien von Lernenden zur Bewältigung räumlich-verbaler Anforderungen. Beiträge zum Mathematikunterricht 2017. Vorträge auf der 51. Tagung für Didaktik der Mathematik vom 27.02.2017 bis 03.03.2017 in Potsdam. | ||
Zeile 52: | Zeile 52: | ||
*Mitglied der Nachwuchsvertretung der GDM ([[Gesellschaft für Didaktik der Mathematik]]) | *Mitglied der Nachwuchsvertretung der GDM ([[Gesellschaft für Didaktik der Mathematik]]) | ||
{{nachwuchs}} | {{nachwuchs}} | ||
* Mitglied der | * Mitglied der International Program Committee for CERME 11 |
Bearbeitungen