Dubravka Glasnović Gracin: Unterschied zwischen den Versionen

[gesichtete Version][gesichtete Version]
Zeile 40: Zeile 40:
* Glasnović Gracin, D. (2012) Mathematische Anforderungen in Schulbüchern und in der PISA Studie. In: Ludwig, M, Kleine, M. (eds.). Beiträge zum Mathematikunterricht 2012, Vorträge auf der 46. Tagung für Didaktik der Mathematik, Weingarten, 301-304
* Glasnović Gracin, D. (2012) Mathematische Anforderungen in Schulbüchern und in der PISA Studie. In: Ludwig, M, Kleine, M. (eds.). Beiträge zum Mathematikunterricht 2012, Vorträge auf der 46. Tagung für Didaktik der Mathematik, Weingarten, 301-304
* Glasnović Gracin, D. (2011) Teacher and textbook in geometry education. In: Pavleković, M. (ed.). The Third International Scientific Colloquium Mathematics and Children (The Math Teacher). Zagreb: Element. 234-241
* Glasnović Gracin, D. (2011) Teacher and textbook in geometry education. In: Pavleković, M. (ed.). The Third International Scientific Colloquium Mathematics and Children (The Math Teacher). Zagreb: Element. 234-241
* Glasnović Gracin, D., Vuković, P. (2010) Requirements in Statistics Education – Comparison of PISA Mathematical Tasks and Tasks from the Mathematical Textbooks in the field of Statistics, Teaching Mathematics and Computer Science 8/2 (2010), 263-275
* Glasnović Gracin, D., Domović, V.(2009) Using maths textbooks in lower secondary education, Odgojne znanosti 11, 2 (18); 297-317. (In Croatian)
* Glasnović Gracin, D.(2009) Mathematical Requirements in PISA Assessment. In: Pavleković, M. (ed.). The Second International Scientific Colloquium MATHEMATICS AND CHILDREN (Learning Outcomes). Zagreb: Element, 56-61


== Arbeitsgebiete ==
== Arbeitsgebiete ==