Christina M. Krause: Unterschied zwischen den Versionen

K
keine Bearbeitungszusammenfassung
[unmarkierte Version][gesichtete Version]
(Ergänzung von Publikationen)
KKeine Bearbeitungszusammenfassung
 
Zeile 25: Zeile 25:


== Veröffentlichungen ==
== Veröffentlichungen ==
* [Christina M. Krause|Krause, C. M.]] (angenommen). What you see is what you get? – Sign language in the mathematics classroom. Eingereicht beim Journal for Research in Mathematics Education.
* [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]] (angenommen). What you see is what you get? – Sign language in the mathematics classroom. Eingereicht beim Journal for Research in Mathematics Education.


* [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]] (2018). Embodied Geometry: Signs and gestures used in the deaf mathematics classroom – the case of symmetry.  In R. Hunter, M. Civil, B. Herbel-Eisenmann, N. Planas, D. Wagner (Hrsg.), Mathematical discourse that breaks barriers and creates space for marginalized learners (S. 171-193). Rotterdam, Netherlands: Sense.
* [[Christina M. Krause|Krause, C. M.]] (2018). Embodied Geometry: Signs and gestures used in the deaf mathematics classroom – the case of symmetry.  In R. Hunter, M. Civil, B. Herbel-Eisenmann, N. Planas, D. Wagner (Hrsg.), Mathematical discourse that breaks barriers and creates space for marginalized learners (S. 171-193). Rotterdam, Netherlands: Sense.
26

Bearbeitungen