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Entwicklung und Evaluation des Safe (self-assessment for functional thinking electronic) Tools: Unterschied zwischen den Versionen
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* Ruchniewicz, H. ( | * Ruchniewicz, H. (2020). Fehlertypen und mögliche Ursachen beim situativ-graphischen Darstellungswechsel von Funktionen. In H.-S. Siller, W. Weigel & J. F. Wörler (Hrsg.), ''Beiträge zum Mathematikunterricht 2020'' (S. 781–784). Münster: WTM. | ||
* Ruchniewicz, H. ( | * Ruchniewicz, H. & Barzel, B. (2019). Digital media support functional thinking: how a digital self-assessment tool can help learners to grasp the concept of function. In U. T. Jankvist, M. van den Heuvel-Panhuizen & M. Veldhuis (Hrsg.), ''Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Resaerch in Mathematics Education'' (S. 2916–2924). Utrecht, Niederlande: Freudenthal Group & Freundenthal Institute, Utrecht University & ERME. | ||
* | * Rucniewicz, H. & Barzel, B. (2019). Technology supporting student self-assessment in the field of functions – A design-based research study. In G. Aldon & J. Trgalová (Hrsg.), ''Technology in Mathematics Teaching. Selected papers of the 13th ICTMT Conference'' (S. 49–74). Cham: Springer Nature. | ||
* Ruchniewicz, H. ( | * Ruchniewicz, H. & Göbel, L. (2019). Wie digitale Medien funktionales Denken unterstützen können - Zwei Beispiele. In A. Büchter, M. Glade, R. Herold-Blasius, M. Klinger, F. Schacht & P. Scherer (Hrsg.), ''Vielfältige Zugänge zum Mathematikunterricht. Konzepte und Beispiele aus Forschung und Praxis'' (S. 249–262). Wiesbaden: Springer Spektrum. |