35
Bearbeitungen
Achtung: diese Seite wird nur zu Testzwecken betrieben. Hier gelangen Sie zur Madipedia-Website: https://madipedia.de
| [gesichtete Version] | [gesichtete Version] |
Akuzle (Diskussion | Beiträge) |
|||
| (4 dazwischenliegende Versionen desselben Benutzers werden nicht angezeigt) | |||
| Zeile 32: | Zeile 32: | ||
== Veröffentlichungen == | == Veröffentlichungen == | ||
* Kuzle, A. (2012). Investigating and communicating technology mathematics problem solving experience of two preservice teachers. Acta Didactica Napocensia, 5(1), 1–10. | |||
* Kuzle, A. (2012). Characterization of preservice teachers’ patterns of metacognitive behavior and the use of Geometer’s Sketchpad. Paper presented at the International colloquium „The Didactics of Mathematics: Approaches and Issues. A Hommage to Michèle Artigue”, Paris. | |||
* Kuzle, A. (2012). Preservice teachers’ patterns of metacognitive behavior during mathematics problem solving in a dynamic geometry environment. In M. Ludwig & M. Kleine (Eds.), Tagungsband der 46. Tagung für Didaktik der Mathematik „Beiträge zum Mathematikunterricht” in Weingarten (Vol. 2, p. 513–516). Münster, WTM–Verlag. | |||
* Kuzle, A. (2011). Preservice Teachers’ Patters of Metacognitive Behavior During Mathematics Problem Solving in a Dynamic Geometry Environment. Doctoral Dissertation. University of Georgia–Athens, GA. | * Kuzle, A. (2011). Preservice Teachers’ Patters of Metacognitive Behavior During Mathematics Problem Solving in a Dynamic Geometry Environment. Doctoral Dissertation. University of Georgia–Athens, GA. | ||
* Kuzle, A. (2007). Complex continued fractions. Unpublished Master Thesis (in Croatian and English, 44 pages). University of Zagreb. | * Kuzle, A. (2007). Complex continued fractions. Unpublished Master Thesis (in Croatian and English, 44 pages). University of Zagreb. | ||
| Zeile 49: | Zeile 52: | ||
== Projekte == | == Projekte == | ||
* Deutsches Zentrum für Lehrerbildung ([[DZLM]]), Dept. 2 | * Deutsches Zentrum für Lehrerbildung ([[DZLM]]), Dept. 2 | ||
<!-- Auflistung der Forschungsprojekte, mit [[...]] verweisen! --> | <!-- Auflistung der Forschungsprojekte, mit [[...]] verweisen! --> | ||
Bearbeitungen