Tommy Dreyfus: Unterschied zwischen den Versionen

K
keine Bearbeitungszusammenfassung
[gesichtete Version][gesichtete Version]
KKeine Bearbeitungszusammenfassung
KKeine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 26: Zeile 26:


== Veröffentlichungen ==
== Veröffentlichungen ==
* Dreyfus, T. (2017). Looking back to the roots of partially correct constructs: The case of the area model in probability. The Journal of Mathematical Behavior, 45, 15 - 34.
* Dreyfus, T., Hershkowitz, R. & Ron, G. (2017). Looking back to the roots of partially correct constructs: The case of the area model in probability. The Journal of Mathematical Behavior, 45, 15 - 34.
* Dreyfus, T., Hershkowitz, R. & Tabak, M. (2016). Creative reasoning and shifts of knowledge in the mathematics classroom. [[ZDM - The International Journal on Mathematics Education]]. DOI: 10.1007/s11858-016-0816-6.
Dreyfus, T., & Hershkowitz, R. (2016). Creativity within shifts of knowledge in the mathematics classroom.


== Arbeitsgebiete ==
== Arbeitsgebiete ==